Doświadczenie
Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. Pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadałam za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours.
Jestem pomysłodawcą wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie). Pomysłodawczyni kampanii społecznej „Matki 1 Kwartału 2013”, dzięki której wywalczono ok. 400 mln złotych od Rządu ma dłuższe urlopy rodzicielskie dla ok. 80 tyś rodzin.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z komunikacji i reklamy w Warszawskiej Szkole Reklamy, Podyplomowych Studiach Innowacyjnej Promocji przy Szkole Głównej Handlowej. Na swoim koncie mam ponad 1000 godzin szkoleniowych z różnych dziedzin: planowanie mediów, strategia reklamy, innowacyjna promocja, reklama drukowana e-marketing.