• ANETA SIEJKA

    Zeni
  • W skrócie

    "Zmiana perspektywy komunikacji" - skuteczny marketing, efektywny dobór mediów, innowacyjny przekaz i wiele innych zawodowych umiejętności dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w mediach i reklamie.

  • Specjalizacje

    Edukacja/Szkolenia - Uczelnie

    Media/Sztuka/Rozrywka - Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

    Sprzedaż - Marketing/Reklama/Media

  • Hobby

    psychologia interpersonalna, filozofia współczesna, kuchnia włoska, narciarstwo.

Menu
kanał rss wordpress linkedin facebook

Doświadczenie

Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. Pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadałam za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours.

Jestem pomysłodawcą wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie). Pomysłodawczyni kampanii społecznej „Matki 1 Kwartału 2013”, dzięki której wywalczono ok. 400 mln złotych od Rządu ma dłuższe urlopy rodzicielskie dla ok. 80 tyś rodzin.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z komunikacji i reklamy w Warszawskiej Szkole Reklamy, Podyplomowych Studiach Innowacyjnej Promocji przy Szkole Głównej Handlowej. Na swoim koncie mam ponad 1000 godzin szkoleniowych z różnych dziedzin: planowanie mediów, strategia reklamy, innowacyjna promocja, reklama drukowana e-marketing.